Renault Nieuws & Media Center

Delen via

Laurens van den Acker wint prestigieuze Design Grand Prix

Over Renault
  • Nederlandse auto-ontwerper in de prijzen tijdens 31ste Internationaal Automobiel Festival in Parijs
  • Senior Vice President Corporate Design Laurens van den Acker maakt indruk met de designstrategie en merkidentiteit ‘Passion for life’
  • Renault Talisman uitgeroepen tot ‘Mooiste auto van het Jaar’
  • Renault Espace commercial met Kevin Spacey winnaar in categorie ‘Advertising Film’

SCHIPHOL-RIJK – Renault heeft tijdens het 31ste Internationaal Automobiel Festival, dat tot met 31 januari in Hôtel National des Invalides in Parijs plaatsvindt, maar liefst drie onderscheidingen in de wacht gesleept. Nederlander Laurens van den Acker, sinds 2009 Senior Vice President Corporate Design bij Renault, won de Design Grand Prix – een prestigieuze onderscheiding voor autodesigners.

Van den Acker nam de prijs in ontvangst na een veelbewogen jaar waarin vier nieuwe modellen werden gelanceerd. De Renault Espace, de Kadjar, de Talisman en de Mégane worden door de jury geroemd om hun in- en exterieurdesign. Daarnaast is de Renault Talisman uitgeroepen tot ‘Mooiste auto van het Jaar’.

Contact Renault Public Relations

Telefoon:  +31 (0) 20 354 94 18
E-mail:  pr@renault.nl
Internationale perssite

Aanmelden

Persberichten in uw inbox ontvangen? Meld u direct aan!
Aanmelden
Meer nieuws