Renault Nieuws & Media Center

Delen via

Succesvolle lancering vernieuwde Renault Grand Espace

Renault lanceerde de vernieuwde Grand Espace met een uiterst succesvolle campagne in de Volkskrant, het Volkskrant Magazine en op volkskrant.nl. Deze campagne is in samenwerking met MediaLab ontwikkeld.

Kans op proefreis naar Frankrijk
Renault koos voor de Volkskrant omdat het profiel van de Grand Espace-rijder en de Volkskrant-lezer goed op elkaar aansluiten: hoog opgeleiden met een hoge welstand, die houden van comfort en graag met de auto op vakantie gaan. De campagne draaide om het aanvragen van een proefrit in de vernieuwde Grand Espace. Hiermee konden lezers een proefreis met de auto naar Frankrijk winnen. De doelstelling van Renault was tweehonderd proefritaanvragen, maar het werden er maar liefst vierhonderd.

‘Doelstelling met 100 % overtroffen’
Jutta Vermeijs, Campagnemanager bij Renault Nederland: “We doen het goed of we doen het niet, is het motto bij Renault. En dus hebben we een volledig geïntegreerd 360o-plan ontwikkeld met inzet van alle Volkskrant-media voor maximale impact. Het resultaat overtrof de verwachtingen volkomen. Door de samenwerking met het MediaLab van de Persgroep Advertising hebben we de doelstelling met 100 % overtroffen.”

Contact Renault Public Relations

Telefoon:  +31 (0) 20 354 94 18
E-mail:  pr@renault.nl
Internationale perssite

Aanmelden

Persberichten in uw inbox ontvangen? Meld u direct aan!
Aanmelden
Meer nieuws